Site-ul nostru foloseste cookie-uri. Continuand navigarea va exprimati acordul pentru folosirea cookie-urilor, asa cum este detaliat in politica noastra de confidentialitate.
Accept

Asistent Administrativ Logistică

Cartierul meu_1
Responsabilități:
  • Asigură activitatea de recepție a clienților la depozitul ELKO astfel încât să ofere acestora asistență optimă
  • Colaborează cu clienții firmei astfel încât aceștia să fie în permanență informați despre statusul comenzilor
  • Asigură îndosarierea și transmiterea fluxului de documente astfel încât să asigure acuratețea documentelor legale
  • Introduce în sistemul informatic al companiei datele din facturile primite de la clienți
  • Colaborează cu colegii din departamentul de vânzări astfel încât aceștia să fie în permanență informați de sosirea clienților la depozit
  • Colaborează cu departamentul financiar- contabil astfel încât să asigure fluxul de documente și situația încasărilor de numerar pentru comenzile ridicate de la depozit
Cerințe:
  • Studii medii
  • Experiență anterioară în activități de secretariat, lucrul cu numerar, introducere facturi în sistem
  • Bune cunoștințe de bază operare PC (MS Office)
  • Flexibilitate, responsabilitate
  • Bun organizator
  • Limba engleză nivel mediu, constituie un avantaj
Aplica
  1. Despre noi
  2. Cariere
  3. Posturi disponibile
  4. Asistent Administrativ Logistică