Site-ul nostru foloseste cookie-uri. Continuand navigarea va exprimati acordul pentru folosirea cookie-urilor, asa cum este detaliat in politica noastra de confidentialitate.
Accept

Electroalimentare IT, Power back-up (UPS)

Serviciul de asistență la punerea în funcțiune este parte esențială a implementării globale a sistemului UPS. Acest serviciu presupune ca un inginer de service certificat de către producător, pune în funcțiune și verifică toate funcționalitățile sistemului în toate modurile de funcționare. De asemenea, oferă asigurarea că soluția a fost pornită corect conform standardelor și specificațiilor producătorului. Totodată, este condiție pentru activarea garanției de la producător.

Serviciul de asistență la punerea în funcțiune se face în timpul programului normal de lucru cu opțiunea de upgrade la disponibilitate 7x24.
Etapa preliminară
Clientul execută lucrarile de instalare electrică necesare (amenajare încăpere, instalație electrică, etc.) în conformitate cu cerințele și recomandările producătorului.

Instalarea, din punct de vedere electric, cade în sarcina clientului și se efectuează cu un electrician calificat / electricianul clădirii. Toate detaliile de instalare (tipul / mărimea siguranțelor, secțiunea cablurilor) se regăsesc în manualul de instalare electrică. Electricianul poate lua oricând legătura cu inginerii de service ai producătorului, pentru consultanță sau alte detalii.

Se pune UPS-ul pe poziție și se face programarea start-up-lui cu echipa de service.
Activități specifice desfășurate în timpul asistenței la punerea în funcțiune
  • Verificarea echipamentului – integritatea echipamentului, precum și dacă există condiții de mediu potrivite pentru operare și acces service potrivit
  • Verificarea instalării – poziționarea echipamentului și dacă există accesorii instalate; se verifică partea electrică, inclusiv dacă tensiunea de alimentare este conform soluției UPS
  • Verificarea bateriei și inspecția – integritatea bateriilor, se înregistrează configurația baterii interne și cabinete de baterii, se verifică autonomia totală
  • Verificarea cablării
  • Update de firmware – se face update de firmware în situația în care există o versiune mai nouă
  • Punerea în funcțiune – se alimentează echipamentul și se verifică funcționarea în toate modurile de operare pentru a verifica conformitatea cu specificațiile sistemului
  • Teste de funcționalitate
  • Training pentru operațiuni de bază
  • Verificarea tensiunii
  • Verificarea bypass
  • Verificarea panoului frontal
  1. Servicii
  2. Suport tehnic
  3. Electroalimentare IT, Power back-up (UPS)